ویزای شینگن چیست و چه شرایطی دارد؟

در این وبلاگ اخبار روز مربوط به مهاجرت و ویزای شینگن قرار داده می شود

ویزای شینگن چیست و چه شرایطی دارد؟

https://hamimohajer.com/Europe/schengen

این منطقه که در وب‌سایت رسمی شینگن از آن با عناوینی هم‌چون بزرگترین منطقه بدون نیاز به پاسپورت جهان یاد شده ‌است، در سال ۱۹۸۵ در روستای شنگن در کشور لوکزامبورگ طی یک قرارداد بین‌المللی به وجود آمد.پیمان یا معاهده شینگن بین پنج کشور اروپایی منعقد شد. پیرو این معاهده، تمامی کشورهای عضو دارای سیاستی مدون و همسان در مورد مرز هوایی، ویزا، عملیات و همکاری پلیس و حریم خصوصی اطلاعاتی  خواهند بود. در حوزه شنگن، حرکت و مبادله هرنوع کالا، اطلاعات، پول و افراد، بشرط قانونی بودن، جایز و بدون هرگونه ملاحظات گمرکی خواهد بود.

https://visayeschengen.com/

ویزای شینگن
از زمان توافقنامه شنگن یکی از معتبرترین ویزای های دنیا بوده که گرفتن ویزای شینگن به دلیل ارزش بالای آن شرایط خاص خود را دارد.توافقنامه شنگن از سوی کشورهای لوکزامبورگ، هلند، فرانسه، بلژیک و آلمان غربی در سال 1985 در روستایی به نام شنگن ایجاد و به امضای آن ها رسید.

روستای شنگن از توابع لوکزامبورک می باشد. در ابتدا این توافق بین پنج کشور اروپای غربی به امضا رسید.با امضای این توافق نامه توسط آلمان متحد در سال 1990 میلادی پس از اتحاد آلمان غربی و آلمان شرقی با یکدیگر این توافق نامه کامل گردید.پس از گذشت زمان کشورهای دیگر هم به این پیمان ملحق شدند.به جز ایرلند و بریتانیا تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا با این توافق نامه هم پیمان شده اند.

https://finsadvisers.com/schengen-visa

محدوده شینگن در اروپا شامل چه مناطقی است؟
در سال 1985 بیست‌وشش کشور اروپایی قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن شهروندان این کشورها می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به ویزا در این منطقه رفت‌وآمد کنند و یا طبق شرایطی خاص و با توجه به قانون اساسی هر کدام از این کشورها، در آن منطقه کار کنند و ساکن شوند. اما طبیعتاً اتباع سایر کشورها برای ورود به این منطقه نیاز به ویزا دارند.

https://go2tr.com/visa/shengen

همان طور که می‌دانید، ویزای شینگن «Schengen Visa» ویزای اقامت کوتاه است که به شخص متقاضی اجازه می‌دهد تا 90 روز برای انجام امور گردشگری یا مسائل تجاری به هر یک از کشورهای عضو منطقه شنگن سفر کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، قرارداد منطقه «Schengen» نام خود را از دهکده‌ای کوچک به همین نام در لوکزامبورگ، در جایی که مرز این کشور با آلمان و فرانسه  باهم تلاقی پیدا می‌کنند، گرفته است. این منطقه به‌طور سالانه پذیرای 1.25 میلیارد بازدیدکننده است که در این مقاله به بررسی روش های اخذ ویزای شینگن می پردازیم.

https://zhivar.com/schengen-visa/

ویزا شینگن چیست ؟
درسال 1985 پیمانی بین 26 کشور اروپا به نام شنگن امضا شد، که به موجب آن به ازای داشتن ویزا برای یک کشور میتوانید به 25کشور دیگر عضو این پیمان هم سر بزنید. البته باید در نظر داشته باشید برای جابه جایی بین این 26 کشور محدودیت زمانی دارید. منظور از محدودیت زمانی؛ برای مثال اگر ویزا برای کشور ایتالیا صادر شده باشد،شما باید به روز های مجاز ویزا دقت کنید و فقط به اندازه تعداد روزهای مجاز ویزا از خاک ایتالیا بیرون باشید و میتوانید به 25 کشور دیگر سفرکنید.برای واضح تر شدن مسئله فرض کنید مدت ویزای شنگن شما 7 روز باشد و تعداد روزهای مجاز 4 روز باشد. این یعنی که چهار روز از هفت روز را میتوانید به کشورهای دیگر سر بزنید. شرایط گرفتن ویزای انگلیس با ویزای شنگن متفاوت است.

https://hamimohajer.com/immigration/how-to-secure-schengen-visa/tourist-schengen-visa

ویزای توریستی شینگن چیست؟
ویزای توریستی شینگن، به شهروندان کشورهای ثالث اجازه می دهد؛ که حداکثر ظرف مدت 90 روز در یک دوره 6 ماهه با هدف سفر یا بازدید از اروپا یا برای لذت گردشگری وارد منطقه شینگن شوند.

namnak.com/آشنایی-با-ویزای-شینگن.p38296

شما میتوانید با ویزای شینگن اروپا به تمامی کشورهای عضو پیمان اروپا سفر نمایید. بسیاری از ایرانیان رویای سفر به اروپا را در سر دارند. برای سفر به کشورهای اروپایی اخذ ویزا الزامی است. برای گرفتن ویزای اتحادیه اروپا بهتر است از طریق محدوده شنگن اقدام کنید. در صورتی که ویزای شینگن داشته باشید بقیه کشورهای اتحادیه اروپا نظیر سوئیس به راحتی به شما ویزا خواهند داد.

https://okvisa.ir/

به قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین وبسایت کشور در زمینه ويزای شينگن و امور سفارت خوش آمدید. احتمالا شما هم دغدغه دریافت ویزا از کشورهای اروپایی را دارید و به دنبال کارگزار مطمئن و با سابقه و همچنین حرفه‌ای در این زمینه هستید. ما در این وبسایت آموزش‌های کامل را برای شما قرار دادیم تا خودتان نیز بتوانید بدون صرف هزینه پروسه ویزای خود را انجام دهید. اما چنانچه بخواهید انجام این پروسه حساس را به ما بسپارید نیز در تمامی مراحل در کنار شما هستیم.

https://awatlaw.com/guaranteed-schengen-visa/

ویزای شینگن یکی از ویزای های معتبر و معروف است که شاید بارها نامش را شنیده باشید.با دریافت ویزا شینگن تضمینی می توانید به سادگی به 28 کشور اروپایی سفر کنید. شما باید ابتدا به کشوری که ویزای خود را از آن گرفته اید سفر کنید. پس از آن هیچ محدودیتی برای رفت و آمد در سایر کشورهای حوزه شینگن ندارید.در ادامه با شرایط گرفتن ویزای تضمینی شینگن آشنا خواهید شد.با ما همراه باشید.

www.kojaro.com/2017/6/12/126542/ویزا-شینگن-چیست/

ویزای شینگن (Schengen Visa) یکی از معروف‌ترین انواع ویزا است و افرادی که قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارند با آن مواجه شده‌اند. شینگن به مجموعه کشورهای اروپایی گفته می‌شود که تحت پیمانی با همین نام، قوانین یکپارچه‌ای را در راستای فعالیت‌ها و مقررات مرزی و مسافرتی خود، وضع کرده‌اند. به سبب همین پیمان، تمامی مردم کشورهای خارج از این اتحادیه، جهت سفر و اقامت در این مناطق، موظف به اخذ مجوز ورود و ویزای جامع و واحد موسوم به «ویزای شینگن» هستند.

مسافران خارج از منطقه‌ شینگن می‌توانند با در اختیار داشتن ویزای شینگن، تحت زمان و شرایط مشخصی، به هر یک از کشورهای عضو این پیمان سفر کنند و در آن اقامت داشته باشند. این ویزا بر اساس هدف سفر و مدت زمان اقامت دارای انواع مختلفی است و برای هر یک از انواع آن نیز مدارک خاصی باید ارائه شوند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ویزا, ویزای شینگن, شینگن, اتحادیه اروپا, اخبار شینگن,
نويسنده : زهرا آقایی