شینگن

در این وبلاگ اخبار روز مربوط به مهاجرت و ویزای شینگن قرار داده می شود

شینگن

https://dgap.org/en/research/publications/other-frontex-debate-how-border-geopolitics-will-define-future-schengen

FRONTEX ، آژانس مرزهای اروپا ، بار دیگر در اخبار است ، متهم به کمک به عقب نشینی مهاجران در مرزهای خارجی اتحادیه اروپا ، فشار دادن کشورهای شریک به اقدامات مشکوک و جنجال های دیگر. اما بحث در پارلمان اروپا و حوزه عمومی درباره "چه کسی از نگهبانان محافظت می کند" به طور کامل مشکل را درک نمی کند. بحث قانونی است. اما منطقه شینگن ، منطقه سفر بدون گذرنامه اتحادیه اروپا ، یک ساخت ژئوپلیتیک است. و کمیسیون اروپا و کشورهای عضو با FRONTEX در درجه اول به عنوان ابزاری از نوع ژئوپلیتیک مرزی مورد نظر خود رفتار می کنند. بحث قانون اساسی نمی تواند این رفتار را حل کند ، حداقل تا زمانی که پنج بردار اصلی ژئوپلیتیک مرزی اروپا را در نظر بگیرد.

https://www.total-croatia-news.com/politics/53000-milanovic-supports-eu-integration-of-western-balkans-as-soon-as-possible

ZAGREB ، 16 مه ، 2021 - زاگرب و لیوبلیانا برای کمک به دوستان بالکان غربی خود در اتحادیه اروپا حضور دارند زیرا این امر به نفع همه است ، همانطور که احتمالاً ورود کرواسی به منطقه شینگن به نفع اسلوونی است ، رئیس جمهور کرواسی Zoran Milanović گفت استراحتگاه Bled در کنار دریاچه اسلوونی روز یکشنبه.

https://norwaytoday.info/news/these-are-norways-new-quarantine-rules-for-travelers-from-the-uk/

هفته گذشته ، دولت نروژ تصمیم گرفت که از روز پنجشنبه ، 13 مه ، ظهر ، مسافران انگلستان همان قوانین قرنطینه ای را داشته باشند که مسافران منطقه EEA / شینگن و نه قوانین قابل اجرا برای سایر کشورهای خارج از EEA / منطقه شینگن.

https://www.voanews.com/europe/former-top-eu-official-calls-immigration-halt

میشل بارنیر ، مقام ارشد پیشین اتحادیه اروپا ، که رهبری مذاکرات گسترده اتحادیه اروپا در مورد Brexit را بر عهده داشت ، می گوید که مهاجرت به فرانسه باید برای سه تا پنج سال متوقف شود و سیستم حرکت آزاد شنگن بین کشورهای عضو نیاز به بررسی مجدد دارد.

https://www.regjeringen.no/en/aktuelt/changes-in-quarantine-rules-for-travellers-from-the-uk/id2849515/

دولت تصمیم گرفته است که از پنجشنبه 13 مه 12:00 ظهر ، مسافران انگلستان همان قوانین قرنطینه ای را داشته باشند که مسافران منطقه EEA / منطقه شینگن دارند و نه قوانین مربوط به سایر کشورهای خارج از EEA / منطقه شینگن.

https://thenationonlineng.net/meet-fast-rising-cameroonian-artist-schengen-owner/

برای هنرمند کامرونی ، Efuetngong Dion با نام هنری Schengen Owner ، موسیقی شروع به دنبال یک شور و اشتیاق شد و چیزی که او علاقه مند به علاقه به آن بود ، قضاوت بر اساس این واقعیت که او از کشوری می آید که موسیقی آن به اندازه برخی از مردم به فروش نمی رسد کشورهای آفریقایی اشتیاق او به تغییر بازی و گردهم آوردن دوستداران موسیقی در کامرون علاقه او را به انجام موسیقی با کیفیت سوق می دهد.

https://www.novinite.com/articles/209415/Covid-19%3A+18+EU+Countries+Including+Bulgaria+Will+Test+European+Certificate+Travel+System

بلغارستان روز جمعه به آزمایش اروپایی سیستم گواهی سبز دیجیتال که اتحادیه اروپا برای تسهیل سفر به اروپا در حال آماده سازی در تابستان است ، می پیوندد. 18 کشور اروپایی و ایسلند که عضوی از EEA هستند ، آزمایش سیستم اتصال به سرور مشترک را طی دو هفته آینده انجام خواهند داد ، زیرا "روز بلغارستان" در 14 مه است.

https://www.themayor.eu/en/a/view/the-schengen-ship-returns-where-it-belongs-7860کشتی تاریخی "پرنسس ماری-آسترید" که در آن توافق نامه شینگن در سال 1985 امضا شد ، به یک مکان دائمی برای فرهنگ و جلسات تبدیل می شود ، مستقر در دهکده شینگن لوکزامبورگ. این همان چیزی است که وزیر گردشگری لوکزامبورگ لوکس دلس و شهردار شینگن میشل گلودن در یک نشست خبری در تاریخ 6 مه اعلام کردند.

https://www.regjeringen.no/en/aktuelt/more-travellers-need-to-stay-at-a-quarantine-hotel/id2848119/

دولت تصمیم گرفته است مسافرانی که در کشورهای خارج از EEA / Schengen اقامت داشته اند ، هنگام ورود به نروژ به هتل های قرنطینه بروند. این امر صرف نظر از اینکه سفر ضروری بوده است یا خیر ، اعمال می شود.

https://www.lonelyplanet.com/articles/visa-requirements-for-france

ورود به فرانسه از کشورهای اطراف معمولاً نسیم است - بدون ایست بازرسی مرزی و بدون گمرک - به لطف توافق نامه شینگن ، که توسط همه همسایگان فرانسه (به جز انگلستان ، جزایر کانال و آندورا) امضا شده است.

https://www.thenews.com.pk/print/832128-shah-applies-for-schengen-visa-to-train-before-hungary-event

کراچی: شاه حسین جودوکار المپیکی پاکستان درخواست ویزای شینگن را داده است زیرا قصد دارد قبل از مسابقات جهانی که از 6 تا 13 ژوئن در مجارستان برگزار می شود ، چند روز در آلمان آموزش ببیند.

شاه روز جمعه هنگام صحبت با "اخبار" از توکیو گفت: "بله ، من برای ویزای شینگن درخواست کرده ام و پس از گرفتن آن قصد دارم برای آموزش به آلمان بروم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ویزا, ویزای شینگن, شینگن, اتحادیه اروپا, اخبار شینگن,
نويسنده : زهرا آقایی