شرایط ورود برای کشورهای شینگن ، یا چطور سفر به اروپا را خراب نکنید

در این وبلاگ اخبار روز مربوط به مهاجرت و ویزای شینگن قرار داده می شود

شرایط ورود برای کشورهای شینگن ، یا چطور سفر به اروپا را خراب نکنید

آیا قصد سفر به اروپا را دارید؟ سریع ، تاریخ انقضا را در گذرنامه خود بررسی کنید! اگر 6 ماه یا کمتر از تاریخ ورود شما منقضی شود ، بهتر است اکنون برای تمدید گذرنامه اقدام کنید.

می دانم که احتمالاً به چه فکر می کنید: چرا شش ماه؟ من تا آن زمان دیگر از بین خواهم رفت! من نمی خواهم هزینه ای را برای تمدید گذرنامه خود پرداخت کنم که هنوز نیم سال از انقضای آن گذشته است!

متأسفانه ، اگر وقت اضافی کافی برای گذرنامه خود ندارید ، ممکن است به هیچ وجه به اروپا نروید. می بینید که در سال 2013 ، تمام کشورهای موجود در توافق نامه مرزهای شینگن در صورت انقضا گذرنامه خود در مدت 3 ماه از تاریخ برنامه ریزی برای ترک منطقه شینگن و رفتن به خانه ، همه کشورهای موجود در توافق نامه مرزهای شنگن شروع به بازگشت می کنند.

شرایط ورود برای کشورهای شینگن: به هر حال توافق نامه شینگن چیست؟
به طور خلاصه ، توافق نامه شینگن توافقی بین برخی از کشورهای اروپایی است که به شهروندان و بازدیدکنندگان اجازه می دهد بدون نگرانی در مورد مهر گذرنامه و ویزا ، از کشوری به کشور دیگر عبور کنند. این منطقه شامل بسیاری از مقصد های برتر اروپایی و بسیاری از کشورهای کوچکتر نیز می باشد.

به طور کلی ، هنگام ورود به کشور شینگن ، یک بار مهر گذرنامه خود را دریافت خواهید کرد و سپس هنگام خروج از منطقه شینگن ، بار دیگر پاسپورت خود را مهر می کنید.

نقشه زیر کشورها و وضعیت شینگن آنها را نشان می دهد

schengen_map_en

چه مدت زمان در گذرنامه خود نیاز دارم؟
اگر به هر یک از این کشورها سفر می کنید ، با خیال راحت بازی کنید و اطمینان حاصل کنید که حداقل 6 ماه از گذرنامه خود باقی مانده اید. بله ، از نظر فنی فقط 3 ماه لازم است ... اما موارد زیر را در نظر بگیرید:

برخی از کشورهای شینگن تصور می کنند که تمام مسافران سه ماه کامل برای بازدیدکنندگان بدون ویزا را اقامت خواهند داشت ، بدین معنا که ممکن است شما پذیرفته نشوید ، مگر اینکه گذرنامه شما حداقل شش ماه معتبر باشد ، صرف نظر از مدت زمان اقامت شما. این شرط همچنین ممکن است در صورت ترانزیت فرودگاه شینگن به مدت چند ساعت در مسیر خود به مقصد غیر شینگن اعمال شود.

اگر گذرنامه شما خیلی زود منقضی شود ، ممکن است اجازه ورود به هواپیما را نداشته باشید. یا حتی بدتر از آن ، ممکن است هنگام ورود به اروپا برگردید. آیا به نظر می رسد فرصتی است که شما مایل هستید از آن استفاده کنید؟ بله ، ما اینطور فکر نمی کردیم

توجه به مسافران: ایتالیا و فرانسه اخیراً درخواست 6 ماه اعتبار گذرنامه برای همه شهروندان ایالات متحده را آغاز کرده اند! بعضی از منابع اینترنتی ممکن است هنوز سه ماه بگویند - برای به روزترین اطلاعات با وزارت امور خارجه تماس بگیرید.

نحوه تمدید گذرنامه خود
آیا می خواهید گذرنامه خود را تمدید کنید؟ ممکن است بتوانید از طریق پست الکترونیکی آن را تمدید کنید. برای دیدن اینکه آیا واجد شرایط هستید و چه کاری برای این کار لازم دارید ، به نحوه تمدید گذرنامه مراجعه کنید.

واجد شرایط تمدید از طریق پست نیستید؟ به نحوه درخواست گذرنامه جدید مراجعه کنید

حداقل 6 هفته برای پردازش منظم و 3 هفته برای پردازش سریع از طریق اداره پست مطمئن باشید. قبل از درخواست ، زمان پردازش گذرنامه فعلی را بررسی کنید. اگر وزارت امور خارجه مشغول باشد ، ممکن است حتی طولانی تر شود.

اگر سریعتر به تمدید گذرنامه خود نیاز دارید ، می توانید در یکی از 26 دفتر آژانس گذرنامه منطقه ای کشور وقت بگیرید. آیا نمی توانید به یک دفتر گذرنامه برسید؟ حاضر نیستید در صف منتظر بمانید؟ یک شرکت تسریع کننده مانند RushMyPassport می تواند کمک کند. ما درخواست تجدید گذرنامه شما را برای پردازش در کمتر از یک روز کاری به وزارت امور خارجه تحویل خواهیم داد.

آیا به تجدید پاسپورت در آخرین لحظه نیاز دارید؟ وحشت نکنید ... فرایند سفارش ساده ما را شروع کنید تا به آسانی گذرنامه خود را به موقع تمدید کنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ویزا, ویزای شینگن,
نويسنده : زهرا آقایی